30
ian.
08

Cine are dreptate?

De la inceputul anului s-a discutat intens despre majorarea preturilor la locuinte, determinata de cresterea manoperei si a pretului la materiale de constructii.

Insa, Erste Bank – banca care detine BCR- a declarat azi ca preturile locuintelor din segmentul inferior si mediu vor inregistra o stagnare si chiar s-ar putea reduce. Cauza scoasa in evidenta de Erste este deprecierea leului in raport cu euro, situatie care ar putea reduce accesul la credite imobiliare.  


5 Răspunsuri to “Cine are dreptate?”


  1. 1 Micutza
    ianuarie 30, 2008 la 3:57 pm

    Nu cred ca exista o singura persoana in aceasta tara minunata care sa creada macar pentru o secunda asa ceva…Sansele ca preturile la locuinte sa scada in 2008 sunt cam aceleasi ca eu sa cresc cu 20 de cm…. adica zero…din pacate pentru mine in amebele cazuri…pacat de Erste…pana acum imi inspirau incredere

  2. 2 parerea mea
    ianuarie 30, 2008 la 4:08 pm

    Eu cred ca smenu este dupa cum urmeaza. Erste nu prea mai este vazuta asa de bine de analisti. Asa ca s-au gandit ei sa spuna ca va scadea pretul la locuinte astfel incat oamenii sa faca ochii mari si sa spuna: bai daca este adevarat? Ia sa-mi iau eu un credit! Unde sa ma duc? La BCR normal ca este mare si tare. Asa ca ma duc si iau credit de la Erste de fapt si le bag lor bani in cont cu dobanzi generoase si dup-aia poate observ ca m-au si mintit cu ieftinirea caselor si mai trebuie sa iau niste banuti. Parerea mea este ca nu ar trebui sa credem asa ceva pentru ca E(R)STE ceva necurat la mijloc.

  3. 3 Micutza
    ianuarie 30, 2008 la 4:28 pm

    Cu toate astea, sa nu pierdem din vedere faptul ca este a doua voce care glasuieste o scadere a pretului la imobiliare, dupa Patriciu….daca apare si a treia…s-ar putea ca unii sa fie tentati sa creada..sa asteptam si index-ul imobiliar de la BNR si apoi mai vorbim…intre timp, noi muritorii de rand, inca mai visam la o casa

  4. 4 Ucenicu
    ianuarie 31, 2008 la 10:00 am

    Io cred ca problema se pune de fapt in ce scad preturile, in lei sau in euro. Daca leul se da la fund (nicio aluzie:)) fata de euro, atunci noi oricum tre sa platim mai mult, chiar daca preturile raman la fel in euro. Putem considera prabusirea leului drept o binecuvantare cazuta pe noi, oropsitii de rand, care platim chirii sau vrem sa cumparam o locuinta. Scaderea leului, deloc neglijabila, le-a picat greu la stomac dezvoltatorilor si tzeparilor care dau locuinte la inchiriat, nu de alta, dar, din cate imi aduc aminte romanii primesc salarii in lei. S-a atins o coarda sensibila, ieri parca ziceau astia prin presa ca vai ce putine tranzactii au fost. Morala: piata se apropie de limita suportabilului financiar al bucuresteanului de rand. @micutza: alea pe mobila sunt prea filosofice pentru mine :), da’ au poze faine:)).

  5. 5 clupoaie
    ianuarie 31, 2008 la 11:02 am

    La noi cuvantul criza da foarte bine la popor. Ne saturasem si noi de trei ani sa tot fie crestere economica si nu ne simteam bine. Acum putem sa vorbim liber despre ceea ce ne place mai mult: cat de naspa e tara asta:)) – nu ca n-ar fi. Pana una alta niste baieti castiga de pe urma pietei imobiliare si in functie de cum li se pare lor vremea sau vremurile (nu stiu exact) fac niste previziuni.


Lasă un comentariu


a